‘Misschien kunnen we iets met een influencer?’ Een gevleugelde uitspraak, maar dat idee gaat pas vliegen als je het echt goed aanpakt. En wellicht is een influencer niet de juiste vorm. Wij geloven in influencer marketing & branded content in de vorm en stijl van het platform waar het te zien is. Als innovatief merk is dit dé manier om je doelgroep te bereiken. We zijn op het vlak van paid media onafhankelijk, transparant over onze inkooptarieven en leveren impactvol en meetbaar resultaat.
Hoe we dat doen? Het lanceren van een campagne begint bij een bundeling van onze krachten en expertise. Een gezamenlijke verkenningsmissie met de klant is daarom voor Glasnost een no-brainer. Hierna volgt het bepalen van de campagnestrategie. Wat zijn de doelstellingen en hoe komen we daar? Deze strategie vormt een solide lanceerbasis, altijd gefundeerd op marktdata, consumer insights en trendwatching. Na deze fase werken wij volgens ons 3M model.
Van creatieve marketing PR tot corporate pr cases. Voor consumer brands, startups & scaleups en b2b2c campagnes. Bekijk ons laatste werk hier.