Geeft merken aandacht

Branded content met resultaat

‘Misschien kunnen we iets met een influencer?’ Een gevleugelde uitspraak, maar dat idee gaat pas vliegen als je het echt goed aanpakt. En wellicht is een influencer niet de juiste vorm. Wij geloven in influencer marketing & branded content in de vorm en stijl van het platform waar het te zien is. Als innovatief merk is dit dé manier om je doelgroep te bereiken. We zijn op het vlak van paid media onafhankelijk, transparant over onze inkooptarieven en leveren impactvol en meetbaar resultaat.

Wat we doen

  • Branded content
    In co-creatie met media en influencers brengen we campagnes tot leven en maken we content die werkt. Van podcast en video format tot advertorial en recommendation of longread formats.
  • Influencer marketing
    Wij maken de beste match tussen merk, influencer en doelgroep. De gouden driehoek. We gaan voor langetermijnsamenwerking wat zorgt voor authenticiteit, geloofwaardigheid en impact.
  • Native media planning
    Op basis van data en insights bepalen we onze mediastrategie. Wij weten waar, wanneer en hoe we onze verhalen bij de juiste mensen onder de aandacht moeten brengen.

Samen op missie

Hoe we dat doen? Het lanceren van een campagne begint bij een bundeling van onze krachten en expertise. Een gezamenlijke verkenningsmissie met de klant is daarom voor Glasnost een no-brainer. Hierna volgt het bepalen van de campagnestrategie. Wat zijn de doelstellingen en hoe komen we daar? Deze strategie vormt een solide lanceerbasis, altijd gefundeerd op marktdata, consumer insights en trendwatching. Na deze fase werken wij volgens ons 3M model.

  1. Match
    We zoeken naar de beste fit van medium en doelgroep bij het merk of de campagne, om verhalen vanuit een natuurlijk perspectief te kunnen vertellen. Wij geloven hierbij dat onze creatieve concepten sterker worden als wij media in hun kracht zetten.
  2. Make
    In co-creatie met influencers en journalisten zoeken we naar een natuurlijke manier om de boodschap van de campagne over te brengen. Dat is de kracht van native advertising. Geloofwaardigheid is key. Van daaruit zoeken we graag de grenzen op.
  3. Measure
    Meten is weten, maar dan moet je wel de juiste data weten en meten. Valsspelers en opgepompte statistieken helpen niemand. Met de juiste data definiëren we met onze klanten succes. Wij stellen KPI’s die aansluiten bij de doelstellingen en meten deze met een onafhankelijke partner. Dat levert een easy-to-read reports op met KPI’s, media/marketing ROI en learnings & recommendations.

ONS WERK

Van creatieve marketing PR tot corporate pr cases. Voor consumer brands, startups & scaleups en b2b2c campagnes. Bekijk ons laatste werk hier.

Werken met Glasnost

Sta je open voor een nieuwe aanpak? Een Siberisch frisse blik? Een nieuw geluid? Dan is het tijd voor Glasnost. De koffie staat klaar. De vodka staat koud. Davai.

Koffie Vodka