Geeft merken aandacht

Het bureau

array(4) { [856]=> string(115) "https://s3-eu-central-1.amazonaws.com/glasnostamsterdam/wp-content/uploads/2016/02/14164821/kl-Glasnost-int8837.jpg" [857]=> string(115) "https://s3-eu-central-1.amazonaws.com/glasnostamsterdam/wp-content/uploads/2016/02/14164824/kl-Glasnost-int8868.jpg" [854]=> string(115) "https://s3-eu-central-1.amazonaws.com/glasnostamsterdam/wp-content/uploads/2016/02/14164814/kl_Glasnost-int8721.jpg" [855]=> string(115) "https://s3-eu-central-1.amazonaws.com/glasnostamsterdam/wp-content/uploads/2016/02/14164819/kl-Glasnost-int8779.jpg" }

Glasnost is een PR bureau dat tailor-made oplossingen biedt voor elk PR vraagstuk. Ons steeds groeiende team bestaat uit ervaren PR-specialisten met elk een breed netwerk aan journalisten, bloggers en influencers.

Als millenials kennen we het steeds veranderende medialandschap als geen ander. We voelen ons er thuis en kennen de nieuwe influencers, die een groep consumenten aanspreekt die je niet meer kunt bereiken via de traditionele kanalen. We maken niet alleen gebruik van ontwikkelingen, maar ontwikkelen zelf ook innovatieve routes om PR te genereren.

Sinds onze oprichting in 2012 werken we op een open en transparante manier nauw samen met grote en kleine adverteerders, om hun boodschap op de beste manier bij de mensen te brengen waarvan wij verwachten dat ze geïnteresseerd zijn. Glasnost gaat altijd uit van een geïntegreerde aanpak. We lijnen media op die elkaar versterken. Van gevestigde journalistieke zwaargewichten tot bloggers met een enorme fanbase. De kracht zit in de optelsom.

Management

wouter-glaser
janiek-braaksma
henk-boersen

Wouter Glaser

Wouter Glaser (1983) is gaan ondernemen op zijn 14de en heeft sindsdien voor TBWA, Hyves en TomTom gewerkt. Bij de PvdA was Wouter de drijvende kracht achter het Hyves lidmaatschap van de eerste politicus op dit sociale netwerk: Wouter Bos en maakte de viral Super Mario Bos. In 2010 werkte Wouter als PR & Communicatie manager bij sociaal netwerk Hyves en heeft daar het eerste chatdebat tussen lijsttrekkers ter wereld georganiseerd en was dat jaar één van de drie genomineerden van de prestigieuze Jonge Haan. Tot en met juni 2012 werkte de initiatiefnemer van Glasnost als PR manager Benelux en Zuid-Afrika voor TomTom.

Janiek Braaksma

Janiek Braaksma (1986) begon zijn loopbaan in 2010 bij Eggink Van Manen en werkte daar o.a. voor Zilveren Kruis Achmea, Nederlandse Spoorwegen en het Ministerie van Verkeer & Waterstaat. Ook was hij als eventmanager betrokken bij de eerste editie van de WorldPensionSummit. In mei 2011 maakte Janiek de overstap naar Linden&Barbosa, het bureau waar hij tijdens zijn studie al ervaring had opgedaan. Als consultant adviseerde Janiek o.a. de accounts Sony PlayStation, Eneco, Sesamstraat, C&A en KPN Wholesale.

Henk Boersen

Henk Boersen (1977) heeft ruim 10 jaar ervaring aan bureauzijde en adviseerde o.a. klanten als KPN, transavia.com en PlayStation. Henk specialiseerde zich door de jaren heen in een marketing pr, content – en influencer marketing. Hij tekende voor een guerrilla Opera voor het altijd vrolijke transavia.com tot een content campagne voor het veiligste autostoeltje ter wereld, de Maxi-Cosi. Ook was hij als senior consultant betrokken bij de Eneco Toon® campagne waarmee een prestigieuze San Award en een Effie werd gewonnen.

Team

Stijn Zwinkels
Stijn Zwinkels
Amber Haank
Amber Haank
Chris Peters
Chris Peters
Christian Brienen
Christian Brienen
Roos Zegers
Roos Zegers
Olivia de Vries
Olivia de Vries
Janneke van den Brink
Janneke van den Brink
Emilie van Gendt
Emilie van Gendt
Tinka Snoeijs
Tinka Snoeijs
Floor Bierma
Floor Bierma
Ralph de Vreugd
Ralph de Vreugd
Michael de Koster
Michael de Koster
Catherine de Poorter
Catherine de Poorter