Geeft merken aandacht

Het bureau

array(4) { [856]=> string(115) "https://s3-eu-central-1.amazonaws.com/glasnostamsterdam/wp-content/uploads/2016/02/14164821/kl-Glasnost-int8837.jpg" [857]=> string(115) "https://s3-eu-central-1.amazonaws.com/glasnostamsterdam/wp-content/uploads/2016/02/14164824/kl-Glasnost-int8868.jpg" [854]=> string(115) "https://s3-eu-central-1.amazonaws.com/glasnostamsterdam/wp-content/uploads/2016/02/14164814/kl_Glasnost-int8721.jpg" [855]=> string(115) "https://s3-eu-central-1.amazonaws.com/glasnostamsterdam/wp-content/uploads/2016/02/14164819/kl-Glasnost-int8779.jpg" }

Glasnost is een PR bureau dat tailor-made oplossingen biedt voor elk PR vraagstuk. Ons steeds groeiende team bestaat uit ervaren PR-specialisten met elk een breed netwerk aan journalisten, bloggers en influencers.

Als millenials kennen we het steeds veranderende medialandschap als geen ander. We voelen ons er thuis en kennen de nieuwe influencers, die een groep consumenten aanspreekt die je niet meer kunt bereiken via de traditionele kanalen. We maken niet alleen gebruik van ontwikkelingen, maar ontwikkelen zelf ook innovatieve routes om PR te genereren.

Sinds onze oprichting in 2012 werken we op een open en transparante manier nauw samen met grote en kleine adverteerders, om hun boodschap op de beste manier bij de mensen te brengen waarvan wij verwachten dat ze geïnteresseerd zijn. Glasnost gaat altijd uit van een geïntegreerde aanpak. We lijnen media op die elkaar versterken. Van gevestigde journalistieke zwaargewichten tot bloggers met een enorme fanbase. De kracht zit in de optelsom.

Management

marieke-ariens
wouter-glaser
henk-boersen

Marieke Ariëns

Marieke Ariëns (1981) is een bekende in het communicatie vak. De afgelopen acht jaar werkte Ariëns bij het toonaangevende internationaal communicatiebureau Way To Blue met vestigingen in zeven landen. Als hoofd van het Benelux kantoor was Ariëns op lokaal en internationaal niveau verantwoordelijk voor de service die geleverd werd aan gerenommeerde entertainment klanten zoals Sony Pictures, Walt Disney Studio Motion Pictures en Cineart maar bijvoorbeeld ook voor het Frans verkeersbureau.

Wouter Glaser

Wouter Glaser (1983) is gaan ondernemen op zijn 14de en heeft sindsdien voor TBWA, Hyves en TomTom gewerkt. Bij de PvdA was Wouter de drijvende kracht achter het Hyves lidmaatschap van de eerste politicus op dit sociale netwerk: Wouter Bos en maakte de viral Super Mario Bos. In 2010 werkte Wouter als PR & Communicatie manager bij sociaal netwerk Hyves en heeft daar het eerste chatdebat tussen lijsttrekkers ter wereld georganiseerd en was dat jaar één van de drie genomineerden van de prestigieuze Jonge Haan. Tot en met juni 2012 werkte de initiatiefnemer van Glasnost als PR manager Benelux en Zuid-Afrika voor TomTom.

Henk Boersen

Henk Boersen (1977) heeft ruim 10 jaar ervaring aan bureauzijde en adviseerde o.a. klanten als KPN, transavia.com en PlayStation. Henk specialiseerde zich door de jaren heen in een marketing pr, content – en influencer marketing. Hij tekende voor een guerrilla Opera voor het altijd vrolijke transavia.com tot een content campagne voor het veiligste autostoeltje ter wereld, de Maxi-Cosi. Ook was hij als senior consultant betrokken bij de Eneco Toon® campagne waarmee een prestigieuze San Award en een Effie werd gewonnen.

Team

Stijn Zwinkels
Stijn Zwinkels
Amber Haank
Amber Haank
Chris Peters
Chris Peters
Roos Zegers
Roos Zegers
Christian Brienen
Christian Brienen
Olivia de Vries
Olivia de Vries
Tinka Snoeijs
Tinka Snoeijs
Thomas de Bekker
Thomas de Bekker
Lonneke de Boer
Lonneke de Boer
Beau Moesman
Beau Moesman
Janneke van den Brink
Janneke van den Brink
Annerieke Glaser
Annerieke Glaser
Michael de Koster
Michael de Koster
Ralph de Vreugd
Ralph de Vreugd
Catherine de Poorter
Catherine de Poorter