We revolt
They talk
Een divers team van ambitieuze vakidioten die pr net even anders aanpakken. Met spraakmakend werk genereren wij positieve impact voor onze klanten. Bij Glasnost gaan we samen voor verandering. Dit doen we met openheid, lef en passie.
  • Henk Boersen Glasnost Henk Boersen Glasnost
    Henk Boersen Glasnost

    Henk Boersen

    Co-founder, Managing Director en Ace-partner

    Henk heeft ruim 20 jaar ervaring in de Marketing PR en Creatieve communicatie. Een echte storyteller en de drummer van de Glasnost band. Henk zorgt voor een steady drumbeat waarop het team kan shinen. Want mensen helpen groeien is wat hem drijft.

    Stuur een email
  • Rens Scheffers Glasnost Rens Scheffers Glasnost
    Rens Scheffers Glasnost

    Rens Scheffers

    Commercial Director

    Rens heeft veel ervaring in media-, marketing- en communicatie en werkte eerder bij Viacom International Media Networks, BrandDeli en DPG Media. Als Commercial Director bij Glasnost stuurt Rens de klanten teams aan en richt zich op verdieping en groei met (nieuwe) klanten.

    Stuur een email
  • Sophie Benink Glasnost Sophie Benink Glasnost
    Sophie Benink Glasnost

    Sophie Benink

    Creative Strategy Director

    Sophie is onze Creative Strategy Director. Zij is eindverantwoordelijk voor strategie en gatekeeper op al ons creatieve werk. Met een diverse achtergond in media, marketing en communicatie, en onstilbare nieuwsgierigheid naar de mens, schetst Sophie de route naar het behalen van de doelen van onze klanten.

    Stuur een email
  • Stijn Zwinkels Glasnost Stijn Zwinkels Glasnost
    Stijn Zwinkels Glasnost

    Stijn Zwinkels

    Client Service Director en Ace-partner

    Na 4 jaar internationale PR ervaring is Stijn inmiddels alweer heel wat jaren onderdeel van het Glasnost team. Binnen het MT is hij verantwoordelijk voor Business Development en Learning & Development en werkt als Client Service Director voor onder andere VodafoneZiggo, Getir en Google.

    Stuur een email
  • Susanne Crooy Glasnost Susanne Crooy Glasnost
    Susanne Crooy Glasnost

    Susanne Crooy

    Operations Manager

    Met de nodige bureau ervaring op zowel account als operationeel vlak zorgt Susanne er binnen Glasnost voor dat alle teams optimaal kunnen werken. Naast gestroomlijnde processen, de juiste systemen en business schaalbaarheid haar dagelijks bezighouden is ze ook onderdeel van het management team.

    Stuur een email
  • Emilie van Eijk Glasnost Emilie van Eijk Glasnost
    Emilie van Eijk Glasnost

    Emilie van Eijk

    People & Culture manager

    Emilie heeft een achtergrond in communicatie en marketing. Bij Glasnost is zij binnen het MT verantwoordelijk voor de strategische visie op people & culture. Daarnaast zorgt zij voor een optimale employee experience van recruitment tot offboarding, waarbij het werkgeluk van de werknemer centraal staat.

    Stuur een email
  • Jesper Pos Glasnost Jesper Pos Glasnost
    Jesper Pos Glasnost

    Jesper Pos

    Finance

    Na een studie bedrijfseconomie en vanuit hobby in de pannen geroerd te hebben als kok is hij nu weer terug in de cijfers gedoken. Zo helpt Jesper Glasnost in de administratie en het behoud van de controle op cijfers.

  • Romy Kessing Glasnost Romy Kessing Glasnost
    Romy Kessing Glasnost

    Romy Kessing

    (Junior) Brandmanager

    Romy studeerde communicatie aan de Hogeschool Rotterdam en kwam tijdens haar afstuderen terecht bij Glasnost. Inmiddels houdt ze zich bij Glasnost onder andere dagelijks bezig met interne communicatie, employer branding, en het merk Glasnost zelf.

  • Irene Laghi Glasnost Irene Laghi Glasnost
    Irene Laghi Glasnost

    Irene Laghi

    People Officer

    Na haar studie communicatie is Irene via een grote uitgeverij in de reclame terecht gekomen als projectmanager/ producer. Bij Glasnost is Irene een People Officer, een verbinder, een regelaar en zorgt ervoor dat iedereen wordt gezien.

  • Sophie Heemskerk Glasnost Sophia Heemskerk Glasnost
    Sophia Heemskerk Glasnost

    Sophia Heemskerk

    Account Director

    Met bijna tien jaar ervaring in PR is Sophia als Account Director eindverantwoordelijk voor het team dat samen met haar werkt voor o.a. Unilever, Diageo en Oatly. Een echte all-rounder in het bureauleven met een brede interesse.

  • Xanne Liebregts Glasnost Xanne Liebregts Glasnost
    Xanne Liebregts Glasnost

    Xanne Liebregts

    Account Director

    Eerder deed zij haar ervaringen voor PR en account op bij andere (creatieve) bureaus, nu is zij eindverantwoordelijk voor het team dat werkt voor onder andere VodafoneZiggo, Google en Cowboy.

  • Lin Schakenraad Glasnost Lin Schakenraad Glasnost
    Lin Schakenraad Glasnost

    Lin Schakenraad

    Account Director

    Met meer dan tien jaar ervaring in PR en contentmarketing staat Lin aan het roer van de teams op klanten als Porsche, Adyen, Interpolis, Storytel, Rituals, TCS en Bitvavo. Daarnaast werkt Lin voor Glasnost aan het verkrijgen van de B Corp certificering.

  • Christian Brienen Glasnost CHRISTIAN alt
    CHRISTIAN alt

    Christian Brienen

    Content Creative

    Als content creative neemt Christian de rol aan van storyteller voor merken als Porsche, Tata Consultancy en VodafoneZiggo. Je kunt bij hem terecht voor onder andere conceptontwikkeling van script schrijven tot filmregie.

  • BEAU Moesman Glasnost Beau Moesman Glasnost
    Beau Moesman Glasnost

    Beau Moesman

    Junior Strateeg

    Maakte vijf jaar het verschil als pr-consultant voor o.a. VodafoneZiggo, Twitter en Cowboy. Als Jr. Strateeg legt hij vanuit kennis, visie en valse bescheidenheid de basis voor de creatie van impactvolle earned first campagnes.

  • Sophie Lips Glasnost Sophie Lips Glasnost
    Sophie Lips Glasnost

    Sophie Lips

    Creative Designer

    Sophie Lips deed ervaring als Creative Designer op bij onder andere Kega en Vuur. Inmiddels is Sophie Lips alweer wat jaren bij Glasnost actief als Creative Designer voor een breed scala aan merken.

  • Iris de Bruin Glasnost Iris de Bruin Glasnost
    Iris de Bruin Glasnost

    Iris de Bruin

    Creative

    Na jaren ervaring als Creative bij grote reclamebureaus Etcetera en Wunderman Thompson maakte Iris de overstap naar Glasnost. Zij bedenkt dagelijks concepten, van insight tot executie, voor merken als VodafoneZiggo, Bud en verschillende Unilever merken.

  • Justin Eleveld Glasnost Justin Eleveld Glasnost
    Justin Eleveld Glasnost

    Justin Eleveld

    Motion Graphic Designer

  • Beau Tomassen Glasnost Beau Tomassen Glasnost
    Beau Tomassen Glasnost

    Beau Tomassen

    Junior Creative

    Na een kennismaking met de bureauwereld bij Blauw Gras heeft Beau verdere ervaring opgedaan in Milaan. Sinds haar terugkomst is ze vol enthousiasme en frisse kennis aan de slag gegaan als onze Junior Creative.

  • Selen Kirkagac Glasnost Selen Kirkagac Glasnost
    Selen Kirkagac Glasnost

    Selen Kirkagac

    Senior Accountmanager

  • Kristy Arets Glasnost Kristy Arets Glasnost
    Kristy Arets Glasnost

    Kristy Arets

    Account Manager

    Met een achtergrond in de reclame en creatieve industrie op tech en lifestyle merken is Kristy, het eerste aanspreekpunt tussen klant enerzijds en het team anderzijds. Van brief tot wrap, tijdens onze campagnes zorgt zij voor contact, planning en budget op merken als Vodafone, Google en Bud.

  • ARTHUR van Seggelen Glasnost Arthur van Seggelen Glasnost
    Arthur van Seggelen Glasnost

    Arthur van Seggelen

    Senior Content Specialist

    Na vele jaren aan de klantzijde te hebben gewerkt, werkt Arthur nu als senior content specialist voor klanten zoals Porsche, Bitvavo en TCS. Naast de eerste aanspreekpunt te zijn voor klanten besteed Arthur ook veel tijd aan het ontwikkelen van onze content strategie.

  • Boris Wielers Glasnost Boris Wielers Glasnost
    Boris Wielers Glasnost

    Boris Wielers

    Senior Consultant

    Boris studeerde Marketing aan de Universiteit van Tilburg en deed ervaring op bij onder andere de communicatiebureaus Hill+Knowlton en Winkelman en Van Hessen. Binnen Glasnost houdt hij zich bezig met klanten in de sectoren mobiliteit, duurzame energie, tech en finance.

  • Carolijn Pennings Glasnost Carolijn Pennings Glasnost
    Carolijn Pennings Glasnost

    Carolijn Pennings

    Senior Consultant

    Carolijn deed ervaring in het PR vak op bij internationale PR-bureau's Ketchum en Weber Shandwick. Bij Glasnost is Carolijn verantwoordelijk voor een mooie mix aan tech en lifestyle klanten zoals Storytel, Easee en Rituals.

  • Manon van Brecht Glasnost Manon van Brecht Glasnost
    Manon van Brecht Glasnost

    Manon van Brecht

    Senior Consultant

    Als Senior Consultant is Manon de team lead op de accounts waar zij op werkt. Haar portfolio bestaat onder andere uit Oatly, OneFit, Unilever merken zoals Magnum, Axe en Robijn en de Diageo merken Gordon’s Tanqueray en Seedlip. Deze merken sluiten perfect aan bij haar passies: eten, drinken en sport! Voordat Manon onderdeel werd van het Glasnost team heeft ze jarenlang de PR gedaan voor grote travel klanten.

  • Mirjana Babic Glasnost Mirjana Babic Glasnost
    Mirjana Babic Glasnost

    Mirjana Babic

    Consultant

    Met zowel lifestyle als corporate kennis weet ze vanuit strategisch oogpunt en op creatieve wijze nieuwswaarde te creëren. Ze houdt zich dagelijks bezig voor o.a. Getir, Twitter, Vodafone en Gladskin. Samen groeien en samen impact maken, staat voor haar op nummer 1.

  • Kirsten Peterse Glasnost Kirsten Peterse Glasnost
    Kirsten Peterse Glasnost

    Kirsten Peterse

    Senior Consultant

    Kirsten werkt meer dan vijf jaar in het snelle bureauleven voor corporate, tech en lifestyle merken. Als Senior PR Consultant houdt Kirsten zich bezig met het ontwikkelen van strategische PR-plannen, corporate- en crisiscommunicatie voor klanten als Getir, Google en VodafoneZiggo.

  • Loulou Wentholt Glasnost Loulou Wentholt Glasnost
    Loulou Wentholt Glasnost

    Loulou Wentholt

    Consultant

    Loulou is Consultant bij Glasnost en werkt op klanten als Magnum, Calvé, Ben & Jerry’s, Vegetarische Slager en Baileys. Daarvoor heeft zij veel Loulou ervaring opgedaan bij verschillende filmdistributeurs en heeft zij vele marketing en PR-campagnes voor bioscoopfilms neergezet.

  • Dian Koot Glasnost Dian Koot Glasnost
    Dian Koot Glasnost

    Dian Koot

    Consultant

    Dian begon na haar studie Trend Research & Concept Creation bij LVTPR. Haar liefde voor PR en communicatie kon ze na drie jaar nog steeds niet loslaten en besloot de overstap te maken naar Glasnost. Hier werkt ze voor klanten als Interpolis, Adyen, Storytel en Tibber.

  • Nina Smit Glasnost Nina Smit Glasnost
    Nina Smit Glasnost

    Nina Smit

    Consultant

    Met een achtergrond in communicatie en bedrijfskunde startte Nina in PR in de muziekindustrie, waarna ze vervolgens bij Glasnost terecht kwam. Zij is het aanspreekpunt voor klant, media en menig influencer(bureau) tijdens onze campagnes van merken als Oatly, Tanqueray en OLA.

  • Sanne Borkus Glasnost Sanne Borkus Glasnost
    Sanne Borkus Glasnost

    Sanne Borkus

    Account Executive

    Sanne is na haar master Corporate Communicatie begonnen met het traineeship bij Glasnost en is inmiddels helemaal thuis in de wereld van PR. Momenteel werkt Sanne voor merken als Google, Cowboy en Sound United.

  • Mellijn van Zanen Glasnost MELLIJN van Zanen Glasnost
    MELLIJN van Zanen Glasnost

    Mellijn van Zanen

    Account Executive

    Na haar master Communicatiewetenschap aan de VU is Mellijn haar carrière in de PR begonnen bij Glasnost. Met een maatschappelijk hart en passie voor verbinding werkt ze op lifestyle klanten als Ben & Jerry’s, Calvé, Magnum, Baileys en Talisker.

  • Tom de Beuker Glasnost Tom de Beuker Glasnost
    Tom de Beuker Glasnost

    Tom de Beuker

    Account Executive

    Tijdens zijn studie deed Tom ervaring op bij onder andere The Walt Disney Company waar hij kennismaakte met de PR wereld. Bij Glasnost werkt hij als Account Executive op klanten als Twitter, Sound United, Getir, AB Inbev en VodafoneZiggo.

  • Renee van Brakel Glasnost Renee van Brakel Glasnost
    Renee van Brakel Glasnost

    Renee van Brakel

    Account Executive

    Na het afronden van haar Master Communicatie Wetenschappen aan de UvA heeft Renée haar eerste stappen in het werkveld gezet bij Glasnost. Ze ondersteunt consultants op lifestyle merken zoals Oatly, Magnum, Knorr en Gordon's.

  • Tjerk de Vries Glasnost Tjerk de Vries Glasnost
    Tjerk de Vries Glasnost

    Tjerk de Vries

    Account Executive

    Tjerk begon na zijn studie New Media & Information Cultures aan de Universiteit van Amsterdam aan een stage bij Glasnost. Inmiddels volgt hij het traineeship en is hij werkzaam op klanten als Interpolis, Cowboy, Adyen, Tibber en het Brunel Solar Team.

  • Dax van Eijkeren Glasnost Dax van Eijkeren Glasnost
    Dax van Eijkeren Glasnost

    Dax van Eijkeren

    Account Assistant

    Bij Glasnost kwam Dax erachter dat hij pas echt aan gaat op de ‘earned first’ gedachte. Met veel plezier volgt hij het traineeship en zet hij zich hard in voor diverse FMCG klanten zoals Johnnie Walker, Seedlip, Baileys, De Vegetarische Slager en Ben & Jerry’s.

  • Liduine Peek Glasnost LIDUINE Peek Glasnost
    LIDUINE Peek Glasnost

    Liduine Peek

    Account Assistant

    Na het behalen van de master Communicatiewetenschap aan de Vrije Universiteit van Amsterdam kwam Liduine terecht bij Glasnost als Account Assistant. Op dit moment werkt ze met veel enthousiasme voor klanten als Google, Bitvavo en Storytel.

  • Tabitha Bokonga Glasnost Tabitha Bokonga Glasnost
    Tabitha Bokonga Glasnost

    Tabitha Bokonga

    Werkstudent

    Tijdens het afstuderen van haar studie International Business and Languages en voormalige stage binnen sustainable make-up ontdekte zij haar passie voor PR ontdekt. Tabitha is werkzaam als werkstudent en werkt voor o.a. Getir, VodafoneZiggo, Sound United en Loetje.

  • Mathijs Pattinama Glasnost Mathijs Patinama Glasnost
    Mathijs Patinama Glasnost

    Mathijs Pattinama

    Junior Copywriter

    Als content curator en auteur van Porsche’s Discovered, schrijft Mathijs knallende teksten voor hongerige lezers van ieder formaat.

We are comrades

Bij Glasnost geloven we in inclusiviteit als basis voor een goede samenwerking en een buitengewoon goed resultaat. Dit is leidend in de vorming van onze teams, maar ook in de samenwerking met elkaar, onze klanten en binnen onze Ace familie. We zijn allemaal gelijk met het zelfde doel voor ogen. Namelijk, geweldig werk maken. ‘We are Comrades’ is niet voor niets een belangrijke kernwaarde.

We lead the revolution

We helpen merken bij het maken van een positieve maatschappelijke impact of verandering. Of het nu gaat over duurzaamheid, diversiteit of inclusiviteit. In woorden, maar vooral in daden. We vinden dit de plicht van moderne merken. Zo zorgen we er samen voor dat de maatschappij positief van ons werk profiteert. Zelf B-Corp worden hoort daar bijvoorbeeld ook bij. Dat vinden we belangrijk, maar onze lat leggen we veel hoger dan dat.

Verandering

WIJ ZIJN GLASNOST

Het creatieve pr-bureau.
Onze naam is waar we voor staan.
Openheid, transparantie en verandering.
We hebben het begrip geleend van Nobelprijswinnaar Michail Gorbatsjov,
die meer openheid wilde brengen in het Sovjet-Unie van de jaren tachtig.
Hij zag de open dialoog als onmisbaar wapen in de strijd voor positieve verandering.
Wij ook.

WIJ HOUDEN VAN VERANDERING

Sterker nog, het is de reden van ons bestaan.
We zijn geboren in 2012, een tijd waarin pr een nieuwe betekenis kreeg,
door de opkomst van sociale media.
En de relatie tussen mensen en merken voorgoed veranderde.
Die complexe en kritische maatschappij vraagt om een nieuwe aanpak.
Wij geloven in ‘earned denken’ als de nieuwe standaard.
Waarbij een creatief idee op zichzelf altijd aandacht en invloed moet hebben.
Er is geen tijd geweest waarin dit gedachtegoed zo belangrijk is als nu.
En wij leiden de revolutie.

WIJ HEBBEN EEN MISSIE

Merken helpen een positieve impact te maken.
Op mensen, culturen en de samenleving.
Inclusief en duurzaam.
Voor onze kinderen. En alle daaropvolgende generaties.
Als onderdeel van de Ace-familie creëren we connected brands.
Dit zijn de merken van de toekomst, waarbij alles klopt.
Degenen die waarde toevoegen aan ons dagelijks leven.
Het is onze ambitie om de wereld te verenigen.
Maar dat moeten we samen doen.

WIJ ZIJN JOUW ‘COMRADES’

Een elite team van creatieve pr-commando’s.
Open-minded, gepassioneerd en genadeloos eerlijk.
Dit is waarom mensen graag met ons samenwerken.
En we werken zij aan zij. Iedereen gelijk. Met slechts één missie.
De beste oplossingen vinden op de vragen van onze klant.

VRAGEN LOSSEN WE CREATIEF OP

Met pr-verhalen die blijven hangen,
creatieve campagnes die aandacht verdienen
en content die het delen waard is.
Dit is hoe wij vinden dat merken gebouwd moeten worden.
Nieuwswaardig, relevant en creatief.
Dat is de kracht van earned.

Glasnost
We revolt, they talk.