Geeft merken aandacht

Glasnost zoekt top-stagiair(e) per 1 september 2018!

Glasnost zoekt top-stagiair(e) per 1 september 2018!
LinkedIN

In de mediahaven van het Westelijk Havengebied staat het kantoor van communicatiebureau Glasnost. De mensen van Glasnost zijn doorgewinterde specialisten in Public Relations, Native Advertising en Content Creatie en werken met de 3M-methodiek; Message, Moments en Means. Door middel van deze methode ontwikkelen de talenten van Glasnost de optimale strategie klanten van aandacht te voorzien. En dat doet Glasnost goed want dit jaar heeft het bureau een SAN Accent award gewonnen voor de fameuze Magnum Pyjama Party.

Dit gaat over jou

Theoretisch ben je goed onderlegd, je durft vragen te stellen en neemt binnen projectgroepen vaak de leiding op je. Daarnaast ben je een nieuwsjunkie en volg je de bloggers van dit moment. Klopt dit? Glasnost heeft dan goed nieuws voor je! Vanaf september 2018 zijn wij op zoek naar jou! Ben jij klaar om te werken voor merken zoals Magnum, VodafoneZiggo, Nutella, Activision, Blizzard of Marktplaats?

Een dag bij Glasnost       

– Samen met je collega’s bespreek je welke rol je gaat spelen in de lopende projecten;

– Je zoekt uit wat de beste media zijn voor een plan, kijkt waar doelgroepen zich bevinden, maar weet ook de beste cateringpartij te vinden;

– Spot als eerste nieuwe publicaties en zorgt ervoor dat deze nauwkeurig aan de klant worden gerapporteerd;

– Je bent op de hoogte van de laatste trends, hipste influencers en nieuwste blogs en zet deze kennis in voor het opstellen van medialijsten;

– Samen met het team schrijf je de meest originele artikelen, blogs, persberichten en social media posts;

– Op evenementen blijft jouw hoofd koel, regel je wat nodig is en zorg je met het team dat iedereen het naar zijn zin heeft;

– Ook intern ondersteun jij de consultants en de officemanager bij hun dagelijkse werkzaamheden.

 

Jouw profiel

Het profiel van een PR- en marketingstagiaire ziet er als volgt uit:

– Minimaal derdejaars hbo- of wo-student;

– Studierichting communicatie/marketing/media;

– Beschikbaar voor een stageperiode van ca 5 maanden;

– Minimaal 4 werkdagen per week beschikbaar voor bureauwerkzaamheden;

– MS Office kent geen geheimen voor je;

– Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;

– Je hebt een positieve instelling en ziet altijd mogelijkheden;

– Structurele en secure werkstijl;

– Je loopt de kantjes er niet van af en bent niet te beroerd om door te pakken als het erop aankomt.

Wij bieden

Wij bieden een veelzijdige stage binnen een informele snelgroeiende organisatie. Je krijgt de kans om je in een korte periode optimaal te ontwikkelen binnen de kaders van je vakgebied. Je team is jong en dynamisch, maar heeft oog voor elkaar en hecht waarde aan een goede sfeer waarin flink gewerkt, maar ook hard gelachen kan worden. Wij geven je de kans om de uitblinker te worden die je altijd al bent geweest. De stagevergoeding bedraagt € 500 per maand op basis van een 40 uur durende werkweek.

Ben je geïnteresseerd?

Stuur dan een echte motivatiebrief en cv (a.u.b. geen standaard copy + paste bericht..) naar Maud in ‘t Veld via maud@glasnost.amsterdam. Tot binnenkort!

Volgend artikel Met de 3M’s maken we PR verhalen weer sterk