Geeft merken aandacht

Glasnost wint European Excellence Awards met Vodafone Smartpass

Glasnost wint European Excellence Awards met Vodafone Smartpass
LinkedIN

Glasnost wint de gouden Excellence Award in de categorie Benelux award met de introductie van de Vodafone Smartpass.

De European Excellence Awards zijn een eerbetoon aan de meest bijzondere prestaties op het gebied van communicatieprofessionals. In de jury zitten dit jaar 38 communicatiespecialisten, waaronder twee Nederlanders: Robin Boon van Aegon en Hans Koeleman van KPN. De jury beoordeelt de inzendingen op creativiteit, innovatie, implementatie en strategie van de projecten.

De Nederlandse winnaars:

Categorie financien

Aegon, National Property Damage Prevention Program

Uniomedia Communications PR and branding agency

Categorie beauty

Unilever

All Things Hair

Weber Shandwick

Categorie interne communicatie

Heineken International

Enjoy Responsibly Day

Categorie Benelux

Vodafone

Introduction of Vodafone SmartPass

Bureau: Glasnost International

Adformatie

Volgend artikel Influencer marketing begint bij de juiste Match