Geeft merken aandacht

Ride the Future

Ride the Future

VanMoof

LinkedINLinkedIN

Een productintroductie aan de wereldpers tijdens de corona crisis? Elektrische fietsenmerk VanMoof verovert de wereldmarkt met haar nieuwste modellen, maar moest eerst halsoverkop een nieuwe weg inslaan door de impact van Corona. Eigenlijk zouden de X3 en S3 namelijk tijdens Salone del Mobile in Milaan het daglicht zien. De beurs werd geannuleerd – en daarmee ook de launch van VanMoof. Er moest snel een nieuw game plan komen. Daarom ontwikkelde VanMoof een interactieve launch experience met live Q&A van de founders. Om zo de internationale pers tegelijkertijd met de grote fans en rijders van VanMoof hun eerste digitale introductie te geven. Glasnost schreef een strategie voor deze lancering met verschillende storylines over de rol VanMoof in de post-corona wereld. 

VanMoof lanceerde hiermee niet alleen twee nieuwe modellen e-bikes, ze beantwoordden met deze launch de behoeftes die de doelgroep post-corona zal hebben en bieden de meest vrije en veilige manier van transport in een wereld na de lockdown. 

Ride the future. 

 

Op zoek naar de juiste storyline?

Hoe verpak je die kernboodschap zodat het goed aanslaat bij jouw publiek? Wij ontwikkelen graag samen met je de perfecte verhaallijn. Neem snel contact met ons op.

Credits

Client Service Director:
Senior Consultant:
Account Director:
Next case De Buikschuifbaan