Geeft merken aandacht

Dromen of doen!

Dromen of doen!

Nationale-Nederlanden

LinkedINLinkedIN

Nationale-Nederlanden biedt een unieke tool voor het berekenen van je mogelijke hypotheek. De tool is vernieuwend, eenvoudig in gebruik en geeft direct inzicht in de mogelijkheden om een hypotheek af te sluiten bij Nationale-Nederlanden. Glasnost kreeg de vraag om met behulp van deze tool Nationale-Nederlanden als hypotheekverstrekker bij de consument te laden.

Doelstellingen

  1. Awareness voor Nationale-Nederlanden als hypotheekverstrekker

  2. Traffic naar de hypotheek berekeningstool

Strategie

Uitgangspunt voor de campagne waren verhalen rond het aankopen van een woning. Niet zozeer het functionele, financiële aspect, maar juist de emotionele aspecten van het kopen van een woning. De eerste vraag die je hebt als je een huis hebt gevonden is ‘is dit huis voor mij/ons bereikbaar, of blijft het bij dromen? Glasnost heeft dit gevat in het thema ‘Dromen of doen’. Dit thema is verwerkt in betaalde redactionele artikelen die inspireren en aanzetten tot actie. Deze content was verankerd in de redactionele formule van de platforms waardoor de campagne een duidelijke tone-of-voice had. De campagne richtte zich op starters, mensen die groter gaan wonen, maar ook ouderen waarbij de kinderen net het huis uit zijn. Iedereen heeft immers zijn dromen.

Resultaat

22 online artikelen op toonaangevende lifestyle blogs met een en een mediawaarde van € 191.046.-. De artikelen hebben 49.763 Nederlandse consumenten bereikt.

Resultaat

Top 3 stories Dromen of doen! Top 3 stories
PR waarde 191.046 PR waarde
Bereik 49.763 Bereik
Next case Bloggersbattle