Geeft merken aandacht

25 jaar TCS en KLM

25 jaar TCS en KLM

Tata Consultancy Services

LinkedINLinkedIN

Tata Consultancy Services (TCS), leverancier van IT-diensten, adviesdiensten en bedrijfsoplossingen, vierde onlangs haar 25 jaar partnership met de Koninklijke Luchtvaart Maatschappij (KLM), een van ’s werelds meest vooraanstaande luchtvaartmaatschappijen op het gebied van betrouwbaarheid, social media en klantenservice.

 

KLM was een van de eerste klanten van TCS toen het van origine Indiase bedrijf een vestiging opende in Nederland. Met een gedeelde passie voor klantenservice, heeft TCS door de jaren heen als geïntegreerd team met KLM aan oplossingen gewerkt om voorop te blijven op het gebied van klanttevredenheid en dienstverlening. Hierbij hebben ze verscheidene digitale innovaties ontwikkeld, waaronder mobiele apps voor boekingen en reserveringen, de socialmediachatbot BlueBot, integratie van de Google Assistant en het ontvangen van digitale instapkaarten via WhatsApp of Facebook Messenger.

 

Glasnost is gevraagd om een video te produceren over het partnerschap tussen TCS en KLM tijdens een bezoek van Pieter Elbers, de CEO van KLM, aan het TCS-kantoor in Chennai, India.

 

 

Credits
Opdrachtgever: Tata Consultancy Services
Bureau: Glasnost
Content Creative: Christian Brienen
Productie: FOUR CREATING

Next case Call of Duty Blackout Beta @ Armada Music & Cloud 9 Music